søndag den 10. november 2013

Julegaveønske // Broderi

Rundt omkring i blogverdenen vises der jo alenlange juleønskesedler frem. Jeg har skam også virkelig en lang ønskeseddel. En endnu længere for Ludvig. Og Trunten HAR sat krydser, ved alt tøset, i legetøjskataloget.

Men da jeg jo sjovt nok er lige som alle de andre der roder rundt i blogs, boligblade og ikke mindst Instagram, så er mine ønsker jo ret lig alle de andres. Derfor har jeg valgt at dedikere nogle blogindlæg til enkelte ting som jeg finder über lækre, smukke eller bare lige mig. Om det så er totalt hypet og set i alle hjem, eller måske undseeligt, vides ikke endnu. 

Julegaveønske # 1

Jeg er faldet for Tine Wessel 

Hun brodere, de fineste billeder. Jeg har længe været ret vild med broderi. Jeg er dog ikke særlig god til det desværre. Frihåndsbroderi duer jeg ikke til, og korssting er bare tålmodighedsarbejde, tålmodighed som jeg åbenbart ikke ejer.

Men se lige nogle smukke billeder hun skaber




De er jo intet mindre end fantastiske. Så lækre i farver og materialerne der fungere sammen på fineste vis. De ville passe perfekt ind herhjemme. Jeg drømmer om at kunne købe et originalt broderi, men indtil dette bliver muligt, så vil jeg da VIRKELIG gerne eje et print, så det er netop skrevet på ønskeseddelen. 
Print af Tine Wessel broderi.

Kan købes her og her 


Ingen kommentarer: